jag ska skita i dig som du skiter i mig, jag ska välja bort dig enkelt. lika enkelt som du väljer bort mig.

okej. ja för er som tror att jag på något sätt är deppig, surra ett varv. jag är så lycklig man bara kan bli. MEN .. jag är mänsklig också. jag kan ha en skit dålig dag. jag kan hata livet. jag kan önska att jag vore någon annan. men bara för det så betyder det inte att jag är på något sätt deppig. NO WAY. fråga inte hur jag mår, svaret är alltid bra för fan. men just nu, just den här tiden är då jag pissar på allt. jag hatar allt. jag blir arg på mig själv för att jag är så "anträffbar" när jag inte ens borde vara det. jag ska sluta med det, inte bara vara tillgänglig hela tiden för en endaste person. jag skiter i det nu. jag ska börja leva det liv jag levde. gillade det stört mycket bättre.

nu slänger jag all skit över axeln och beger mig ut på bus med min fina vän kamila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0