helgen




fredag;

julia kom till mig, blev taco och tjejmys. vi tog även en långpromenad i lindö. länge sen jag gjorde något sånt, haha. hur som helst, runt halv 1 kom johan hit och sov här. mysigt som alltid!

lördag;söndag.

spenderade min kväll med cornelia,lovisa,alicia,kamila och tilda. vi satt på balkongen med musik och bara snacka om allt och ingenting. ganska mysig lördagkväll faktiskt. iallafall enda tills min spräng-huvudvärk dök upp. mamma kom och hämtade mig runt 12, åkte hem och tog det lugnt . somnade allt för sent dock. sov skapligt länge idag, men har iallafall hunnit plugga både kultur och företagsekonomi. känner mig näst intill duktig, med tanke på hur slö jag har gått o blivit. iallafall.
har nyligen duschat o fixat lite. blir snart upphämtad av mammi , ska förbi lägenheten och hämta kläder osv. sen hem till min älskling som jag har 6 månader med idag, mys på det!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0