söndagar suger..

jag ser det såhär, fan så jävla skönt att slippa!
men ikväll ska jag bänka mig framför oth, forget about everyting else. osv osv..

i min ensamhet sitter jag och försöker skriva ner en hyffsad utredandetext med problemlösning. wäy! för övrigt så har jag hundratals blandade känslor i kroppen som förvirrar mig något enormt. jag saknar,jag längtar, jag hatar , jag älskar , jag skrattar, jag gråter, jag skriker , eller också så håller jag bara käften. det är ju vilket som. idag är jag pia maria svensson med världens irritation. eller egentligen, så är jag inte så värst irriterad. utan jag känner nog bara att det finns vissa saker som är på något vis jävligt störande bara. ursäkta om jag låter problematisk, men idag är jag fan det. trött på allt, faller för inget. ,du är dum i huvudet.  tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0