lördagnatt, söndag dag , söndagkväll

hela kvällen igår såg jag och johan på oth, vi hann dock även med att bli vettskrämda av något i skogen bakom mitt hus. men jaa. runt 3 åkte vi in till stan för att hämta vendela och simon från puls. på dit vägen såg vi en polis som kom springandes med en hund som fått spår. hur som helst, på hem vägen övningskörde jag, gick faktiskt riktigt bra! :) .

idag slappade jag och johan hela förmiddagen, när han åkte hem så umgicks jag lite med simon,vendela och mamma. sen blev det att baka bullar. gott gott!
mammsii bjöd även på max, också jävligt gott. en god och fet söndag!

nu snart kommer min fina vän amanda hit , ska bli skönt att få träffa henne igen. blir häng framför tvn, ny bakta bullar och massa snack antar jag!

har precis skrivit klart ett historia arbete som jag ska skicka in. skönt när saker och ting blir klart!
en vecka kvar till höstlov, kan inte bli bättre.

hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0