lördag.

hade världens sovmorgon med pojken min. till ja, typ klockan 3 eller något för att vara mer exakt. slöade enda tills han skulle hem. då satte jag igång med att hjälpa familjen att måla lister osv , vissa saker som behövs finslipas. så ja det är väl i stort sätt det enda jag gjort denna dag. jag skulle nu ikväll ha varit med ett gäng härliga brudar o kört laserdome, men med feber och förkyldning så känns det inte speciellt lockande!
synd dock.
så nu väntar jag på att fellan ska komma hit en stund, blir bara att ta det lugnt och göra det vi tjejer är bra på. prata! kan vara skönt när man har en hel del som cirkulerar runt i skallen.

för övrigt så har jag en fundering.. men jag väljer att inte ta upp den funderingen här för det skulle på vissa håll bli så uppenbart vem detta skulle riktas mot..

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0