lalala.. ser inte,hör inte

fredagkväll: pappa och mamma bjöd hem några gamla vänner och jag fick äran att laga mat med kocken. riktigt spännande! blev sjukt god mat verkligen. kvällen avslutades med efterrätt. jag,mamma och pappa skjutsade hem kocken, och på vägen hem övningskörde jag. var vaken tills halv 5 i morse, inte hälsosamt..

idag gick jag upp skapligt iallafall. jag ska alldeles strax göra mig i ordning för att åka på släktmiddag hemma hos farmor och farfar. lär väl bli trevligt och fartfyllt som alltid. ikväll sover johan här, blir att fortsätta se på oth.

sitter och funderar lite över när mina jeffrey.C kommer hem till mig, dom kan ju inte mena att det ska ta 14 arbetsdagar??

för övrigt så längtar jag ihjäl mig till nästa fredags bravader, då maskeraden ska äga rum. har fixat hela min outfit nu och jag är redan övertaggad!


- hur kan någon förändras så mycket att man inte känner igen människan längre? hur kan det gå så långt att den saknar förmågan att förstå? ..d.





Kommentarer
Postat av: nicolina

Tyvärr tar det nog 14 arbetsdagar då posten och sånt i jobbar på helgen. Vart har du köpt dom? Dom är väldigt snygga =)

2011-10-30 @ 16:48:09
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: sissela.

ja, det är nog så :/. tack så mycket! jag har inte hemsidan i huvudet nu. men imfancy.blogg.se köpte sina där också. hon länkar sidan i någon inlägg :)



ses snart tycker jag!

2011-10-30 @ 20:31:57
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/
Postat av: nicolina

aha ska kolla där =) synd att dom är så sjukt höga, blir så lång då =P



aa det tycker jag också! <3

2011-10-31 @ 00:03:01
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: blekfis

FYFAN VAD BLEK JAG ÄR :D fett fränt!

2011-11-01 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0