jävligt roligt om ni frågar mig

Hur gammal är du om fem år? 22 och några månader
Vem var den senaste du träffade? syster
Hur lång är du? 1.54..
Vilken var den senaste film du såg? ice age
Vem ringde du senast? mamma
Hur löd ditt senaste sms och till vem? cornelia, planerar kvällen
Vad är dagens planer? hemligt , för nöjets skull
Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda
När vaknade du idag? minns inte
Har du någon gång hittat en katt? eh?
Vilken är din favoritplats? vet ärligt talat inte
Vad skrämde dig som barn? monstret under sängen
Vem fick dig att skratta senast? coffe from TY
Är du för ung för att äga vinylskivor? pass
Har du stationär eller bärbar dator? båda
Sover du med eller utan kläder på dig?  without
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
Är du social? ja det är jag väl
Vilken är din favoritglass? mjukglass
Vad skulle du göra om du vann en miljon? göra allt jag drömmer om
Tycker du om kinamat? aaaa!!
Tycker du om kaffe? nej
Vad dricker du till frukost? nada
Sover du på någon särskild sida? alltid olika
Kan du spela poker? nejnej
Tycker du om att mysa? älskar att mysa, bland det bästa som finns tyvärr
Är du en beroendemänniska? kanske, inte droger eller något i den stilen. men jag är lätt beroende av typ.. trocadero!
Känner du någon med samma födelsedag som din? känner o känner , naa
Vill du ha barn? ja, men inte nu!!
Kan du några andra språk än svenska? engelska , tyskan kan vi ju stryka
Har du någonsin åkt ambulans? näe
Föredrar du havet eller en pool? hav eller sjö
Vad spenderar du helst pengar på? skräpmat och gosaker..
Äger du dyra smycken? ja några få
Vad var det senaste du stoppade i munnen? godis
Välj ett ärr på din kropp? det mitt på smalbenet som kommer från ett strykjärn
Vad har du för ringsignal? standard
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? alldeles för mycket
Flirtar du mycket?  na, är väl kanske flörtig av mig men inte så att jag går runt hela tiden " tjena snygging.." nejnej
Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen
Kan du byta olja på bilen? borde jag kunna ?
Har du fått fortkörningsböter? kanske någon gång efter 7e feb.. eller nä är ju iofs farträdd . så nae det lär inte hända
Läser du dagstidningen? naej
Prenumererar du på någon veckotidning? nej
Dansar du i bilen? beror på vem jag åker med
Vilken radiostation lyssnade du på senast? EAST  
När var du i kyrkan senast? minns inte
Vad ska du göra nu? roligheter med cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0