en bra fredag helt enkelt

igårkväll när johan kom hit, så upptäckte vi att det inte fanns någon möjlighet alls till att se på film. Eftersom att vi homestylat hela vårat hus och min tv o min brors tv bara var i vägen så fick mormor och morfar ta med sig dom hem. vilket jag definitivt inte tänkt ett dugg på. + att alla andra var upptagna. ganska surt , med tanke på att jag sett fram emot one tree hill :(. så jag och johan tog istället en promenad, han mådde illa men det gick ganska snabbt över och helt plötsligt började jag må illa. gick upp och spydde i natt och mådde som en avbruten ...
ja men hur som helst , nu mår jag bra och fotografen har nyss varit här. han hade en sjukt frän grej som han hisssde upp 10meter för att ta kort på huset. anyway, just nu gör jag mat. väntar på ett samtal från mamma som ska hämta upp mig då vi ska först till vilbergens bibba och därefter handla. ikväll ska jag mysa med mina fina vänner cornelia, julia, och josephine.  och jag ,dagen till ära så ska jag bjuda familjen på potatisgratäng och oxfilé. sjuuukt gott ju!

jaja, nog om detta.
nu ska jag börja göra i ordning mig, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0