-

denna kväll har jag hunnit med saker utöver det vanliga. kvart i åtta skulle mamma och jag in till stan och hämta min bror + att vi skulle tanka för det var så tomt att vi åkte på ångorna. ja, långt kom vi ju inte direkt. vid första rondellen i lindö så lägger bilen av, mitt i rondellen. och där kunde vi ju inte stå. så jag var ju såklart tvungen att försöka putta bilen till vägkanten 50 meter bort. problemet var bara att jag inte fick rull på bilen över huvudtaget, men tur i oturen. 2 killar springer förbi och glor på mig, så jag fråga om dom kunde vara snälla och putta med mig. tur att man är tjej ibland! hur som helst. vendela och josefine fick sen åka in till stan och tanka i en dunk för att sen lämna över den till oss. först åkte inte ens bensinen ner eftersom bilen lutade så mycket i o med att den stog vid vägkanten. allt detta resulterade kall mat när vi kom hem. finfint!


för övrigt så har jag bara tagit det lugnt hela kvällen. febern har nog sjunkit lite grann iallafall tror jag!
väntar nu på att min mysiga pojkvän ska komma hit och sova här.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0