When I feel sad, I stop being sad and start being awesome instead!

breaking dawn? vad är det? ... äh jag har aldrig fastnat för twilight över huvudtaget. totaly anti helt enkelt. så ser ingen mening med allt hysteri. hur som helst. jag har återigen hamnat på +. åkte till skolan till klockan 8 även fast jag inte hade en enda lektion idag. har börjat skriva rent mina arbeten. trivs med att vara duktig, borde vara det oftare faktiskt. iallafall, efter lunch var jag hyffsat klar med inlämningarna och mormor hämtade upp mig för lite lunch och ärenden. hann med att aktivera mitt bankomatkort och att köpa hårfärg. nu är jag nyligen hemkommen och ska skriva klart det sista och sen gå igenom lite till historieprovet. ikväll blir det att färga håret, bära eller brista ;)! och bara ta det lugnt. skönt att det äntligen är fredag imorgon!

hörez.


min lillebror har det lite kul för sig själv ibland..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0