wednesdayy

zup fellas!
ganska skapligt soft skoldag ändå, mycket hål och lite plugg. skönt. dock väger alla inlämningar tungt. synd om mig ju. anyway. efter skolan så åkte jag och fellis ner till stan så jag visade placet för henne. kommer bli bra! sen hämtade mormor mig och skjutsade mig hem. jag planerade upp morgondagen med henne o moppis. sen tog jag en välbehövd powernap. sover så dåligt utan min andra halva bredvid mig,gosejohan!
när pappsen kom hem så åkte han, jag och syster in till stan och köpte chicken kebab. helvete vad gott det är! nu har jag precis ätit klart, ska bada och sen fixa lite. sen kommer joppe hit och gosar med mig.

nog om denna dag, hörz coolingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0