tisdag, hoho mysdag

sovmorgon √
skolan,prov √
hem,städa √
stan √
mat, tårta och mys hos mormor och morfar med familjen √
skicka tillbaka mina jeffrey.C ( svarta med träklack )
beställa nya jeffrey.C ( helsvarta , eventuellt nya modellen ) 

är fortfarande hemma hos mormor och morfar, myser järnet. älskar att vara här! två riktigt sköna gamlingar ♥ . ska snart åka hem, ta ett varmt bad. känns som om det behövs. jag fryser och både nacke och rygg är stelt som tusan.  för övrigt så känns det lite surt att skicka tillbaka mina älsklingar jeff.C , fast å andra sidan kommer nog helsvarta passa mig bättre. yes yes, ingen mer ångest nu. bra bra.

längtar lite smått till julen på något konstigt sätt, vet inte varför? eller också så gör jag det. levande ljus, jätte mysigt. julmusik dock....NEJ TACK. finns inget värre. hoppas innerligt att jag slipper höra en endaste ton av julmusik. (förutom hos mormor och morfar då man även tvingas dansa runt granen..)
vem vet.. kanske är det lite grinchen utöver mig? however, kommer sakna min syster som flyttar till london på söndag. jävla jucknylle som bara tar sitt pick och pack o bara drar...... fast shoppingresa till london för min del känns ju rätt bra ändå (:

mycket kladd och babbel. hejz zvejz


vill även notera att mina underbara vänner sara och jocke äntligen är hemma från egypten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0