spicy

skön dag idag. började åtta, fick reda på att vi har frivillig ledighet 3 närmaste lektionerna i det ämnet. vilket innebär mer sovmorgon och sluta tidigt. sköönt. dagen fortsatte sen  med matte, C dessutom. förstår nog inte vad jag gett mig in på, lär nog fixa någon räddningskurs istället för den skiten.. slutade sen vid halv tolv. åkte ner till stan med fell, hon hade några ärenden. sen traskade vi upp till spicy hot och käka, himmelskt gott verkligen!
därefter gick vi tillbaka till skolan, hängde lite i ljushallen. gick sen till idrottssalen där det var fotbollstunering. grabbsen vann och fellans baby panga in 3 mål, viktig notering!

fellis och jag åkte sen ner till stan och strosa runt lite, blev ganska snabbt hämtade av mamma.
jag tog min efterlängtade powernap, lagade sen lasange till familjen.
och nu ska jag lägga mig i ett bad, skönt och behövande.

är för övrigt helt slut, och stressar nog upp mig aningen för mycket inför alla inlämningar som kommande skall.


hahahah. älskar att vendela döpt sin vän issa till harry potter på mobilen.
och när mobilen nyss ringde så ropar pappa till henne ; vendela!! harry potter ringer!!!
hehe.

typ allt jag hade att säga idag,tråkig jag vet.
tjarå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0