mother fucking dör på min tandvärk..



- namnsdag idag, yääääy! god mat, tårta och present till mig. lugnt eller?
mår fiiint. OM man bortser från den sjukt vidriga tandvärken jag har, mother fucking dödar mig långsamt.

idag skulle jag åkt till skolan runt 8 för att pluggat fram till tjugo över 12 då jag började för dagen. men icke, johan är expert på att få mig att bryta mitt schema. men jag bröt ju iofs hans också. så vi båda sov vidare och fick skjuts av gulliga farmor och farfar till klockan 12. hade engelska muntligt, inte förberedd alls. men what to do. sen hade vi historia och kultur o ide historia. åkte sen hem med mammsi. tröck i mig en greken ....oh fyfän. luktar helt kefft ur käften nu. men vad gör man inte? greken är gott ju. känner mig dock jävligt övergödlad och proppmätt nu, men äsch. ska ner till grannarna och äta god mat och tårta nu snart. heh

skönt att man sovit i 2 timmar nu också, blir nog att sitta uppe och plugga ikväll.

hörz ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0