lördag,söndag.

gårdagens planer ändrades en aning. amanda,sophia,sofie,emelie,mi och jag drog ner till nisse. där vi först bara var några stycken. som sen ledde till ja vad ska vi säga? många olika blandingar av folk och en sörre mängd än vad som från början var tänkt. men kurragömma blev det ju i alla fall. kul! syster hämtade mig senare in på kvällen. somnade runt 2 tror jag och vaknade först vid 8 av ett sms där det stog " jag går och lägger mig nu haha" .. ja något i den stilen. lan, liksom vad är det för något??

idag sov jag till 1 tror jag, inte alls förberedande för imorgon då skolan sätter igång igen. however. jag har precis skrivit klart min utredande text och ska skicka in den. sen så tackar jag mig själv för att jag pluggade till kuhi tidigare i veckan då jag idag inte har alldeles för mycket att plugga. skönt!
men skönt att börja 10 imorgon, hehe.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0