hey, i just having a kick ass time

gick upp tidigt i morse och åkte till ikea/ikano. jag personligen vandrade mest igenom ikano. fick med mig lite grejer. direkt när vi kom hem från linkan så åkte jag och mami till hageby.C , fick med lite därifrån också. ska foto det som jag nyligen köpt och lägga upp så fort jag får tiden till det. anyway. runt åtta kom johan till mig, vi lagade fläskfilé,lite oxfié och potatisgratäng. dyng gött! känns som om vi kommer rulla fram efter kvällens slut då vi har kladdkaka,ostbågar och godis som väntar på oss. bhuhu.
nu har vi i över en timme spelat fotboll med mina små syskon, jag är helt mörbultad. men ey, fuck my life. andra halvlek nu ju. rip min rygg..

imorgon är vi lediga, typ hur skönt som helst. så jag mami,mirella och johan åker till ikea för att köpa det mesta till det nya stället. grymt .
pga morgondagens ledighet blir det oth-maraton i natt. pus

BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0