fucking awesome med fredag,

jävligt skönt om ni frågar mig. fullspäckad helg med både det ena och andra. slutar tjugo över 12 idag, softar ju bara. kvällens planer blir att vara ett gäng hemma hos mig och se på skräckfilm, freakin' kommer dö. hur som, morgon dagen blir det tidig uppgång och tjäna money. ska inte sitta här nu och skriva ner hela min helg, den lär ju ändå ändras hundra gånger, eller så.

sitter i skolan nu och softar järnet, eller aa typ något sånt. dom flesta sitter på matte C lektion, och jag valde att hoppa det. vill ju inte få stroke pga överbelastning. he he.

tråkig och onödigt jävla inlägg. men what to do, inget annat att roa mig med at the moment. ´

latero.

Kommentarer
Postat av: nicolina

Har du fått jobb? =)

2011-11-11 @ 15:53:56
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0