detta fält måste fyllas i tydligen

igårkväll somnade jag ovanligt tidigt. gick upp tjugo i 8 imorse för att åka och sova vidare hemma hos farmor och farfar. hade en rejäl sovmorgon till tjugo över 12. gjorde inte alls mycket på den lektionen vi hade. sen åkte jag,amanda och sofie ner till stadsarkivet och fick lite fakta till våra arbeten. mormor hämtade mig och skjutsade hem mig där mormors goda mat väntade, älskart! väntar på mamsen som snart kommer hem , blir en snabb sväng förbi stan för att fixa några ärenden. ack så vuxen jag lät där då!

hur som helst, jag ska snart börja laga tacos. idag igen! johan kommer sen också och gosar ner sig bredvid mig framför one tree hill.
morgondagen ser lika lugn ut som dagarna som varit och så som veckan kommer fortsätta. dock överpumpas vi med inlämningar och prov nu. förstår inte riktigt vad vissa lärare tänker med. och uppepå det så fattar jag inte hur opedagogiska lärare får vara heller. bara slänger ur sig massa skit utan att tänka sig för.

anyway. nu ska jag ta mig ett varmt bad, tror jag? bara älskar att göra det.

hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0