andar och demoner...........

ännu en skoldag har gått och vi är inne på mitten av veckan. skönt ju! känns ju dock lite små tråkigt att sluta kvart över 3 och man inte kan bli hämtad förrens halv 5... sitter därför kvar i skolan och pluggar. lite utöver det vanliga, imprest imprest. när mammsen hämtar upp mig sen så ska vi åka o handla, därefter blir det bullbak. veckan i sig står för stress, men jag bortser från det och softar base istället. känns typ bättre så.

ser fram emot julmust och one tree hill ikväll med pöjken min.

annars då.. ja jag kan ju nämna att jag blir helt psyk när jag tvingas sova själv. i natt så vaknade jag av att jag såg någon som stog och stirrade på mig, helt ärligt jag var vaken och såg det! trodde att det var roliga simpah.T och venezuela som var i farten. så jag blev dyng förbannad och började sparka mot dom. hur som helst, jag tände lampan, beredd på att dra en lång jävla utskällning för att dom väckt mig då jag insåg att det faktiskt inte fanns någon i mitt rum. då är min fråga till er, hur jävla äckligt är inte det? höll ju på att få stroke eller något. usch usch usch. låt detta aldrig hända igen ( även om det är typ 11e gången jag ser någon stirra på mig i sömnen .. )

ja nu har jag även delat med mig av denna upplevelse. sänder en liten " in your face " till mina vänner som promt inte tror på demoner och andar. det finns, och jag har "turen" att ha dom stirrandes på mig när jag försöker sova.
grät gjorde jag också tillslut.. hemskt.



:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0