: Maj 29, 2011

ja här har jag ju inte varit på ett bra tag..
men jag har haft 5 sköna dagar med halva familjen bortrest,lite härligt kan det ju vara ibland.
i onsdags pluggade jag och sen kom moster hit,vi tjejer satt och snackade enda tills 12 och det var riktigt mysigt att få småprata llite om lite allt möjligt.
i torsdags var vi lediga pga inställda lektioner,sånt är ju också skönt. då spenderade jag dagen med först plugg sen kom mallan och fellan hit. vi planerade helgen lite och snacka lite skit i solen och värmen. senare på kvällen kom amanda hit,vi gjorde mat och satt dessutom ute och åt. riktigt mysigt, sen ägnade vi resten av kvällen till att bara prata om lite allt möjligt, bland annat våran cypernresa. gud så skönt det ska bli!!

fredagen bestod av skola, sen drog jag och sara ner till stan jag fick med mig en snyggis väska. sen åkte vi hem till mig,laddade grillen så kom det lite folk för grillhäng och lite sånt. trevligt trevligt. runt 1 åkte jag hem till min babe och sov där. dagen därpå (lördags) åkte jag hem och hade panik över mitt hår,det var utväxt och hela köret. så nu har jag därför färgat  håret mörkbrunt för att ha det så. inga konstigheter eller krusiduller!
aldrig mer något annat,så är det bara. iallafall så stod fest på kvällens schemat. jag färgade håret,fixade lite och åkte hem till mallan för förfest. därefter begav vi oss mot olwan där festen var. helt okej! tre studsmattor och fellan o jag var överlyckliga.
runt halv 2 kom systrami och hämta mig, vi skjutsa hem lite folk. sen åkte jag hem,somna direkt nästan. vaknade vid halv 4 typ av att min lille plutt kom hem till mig och sov här. riktigt mysigt :).

idag är det morsdag och det har "firats" med jordgubbstårta osv. trevlans!
nu har resten av min familj kommit hem från härjedalen. skönt ändå att ha dom hemma.
nu är det all fokus på kommande veckan då det är 3 viktiga plugg grejer som ska vara klara för min del. och onsdagen kommer bestå av gymnasieslaget och jag har riktigt höga förväntningar på älskade ebersteinska!

iallafall,en kort skolvecka ska bli skönt!:)

pusshejs.



bilder från helgen.

ganska så stenhårda barca vann igår och alla var lyckliga!

mina favoriter! (ser dessutom ut såhär i håret nu).


biraKingen mallaN

nelly

tabbens jacka är i sååå min storlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0