måndag.



aop. måndag igen då,dags att börja räkna ner till sommarlovet. gud vad behövligt det kommer vara. har nog aldrig varit så trött på skolan som jag är nu. dock överdriver jag lite nu men skönt kommer det bli iallafall..

förstår inte hur jag kunde orka mig upp i morse,inte efter denna helg.
men men. skolan var helt ok ändå. hemma nu,ska äta lite gott med mammsen och umgås lite med hennne. ja för det händer ju inte allt för ofta liksom.

ikväll åker jag hem till min pojke och sover där.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett nytt äckligt ord att lägga till listan; "smörklumpar" gör det inte man ryser till lite?

puss

2011-05-02 @ 19:51:46
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: Lina

kan inte du vissa en bild på din kille?

2011-05-02 @ 22:56:46
Postat av: sissela.

ninna : hahahah vidrigaste! rysningar på hög nivå..phuh. puss



lina: jo det kan jag göra!

2011-05-03 @ 16:07:54
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0