onsdag , torsdag

onsdag;

full rulle i skolan,bland annat nationella i matte. får se hur det går. kan ju säga att om jag får bra på det här så kan jag dö lycklig! hur stor chans det är ..ja det vet man ju aldrig. hur som.
efter skolan satt jag kvar ett tag och skrev rent ytterligare 2 uppgifter som jag gjort klart. fick ännu en gång känna den underbara känslan då jag lägger dom klara uppgifterna i min lärares fack! galet. men men. vid 4 plockade mamma upp mig. vi åkte  till hageby,köpte lite. sen förbi johan och hämta mina böcker som måste lämnas in nu innan jag får böter från skolan. och eftersom han har jordens största fiskminne så fick jag ju ingen hjälp.. ;). iallafall.. åkte sen hem och sov någon timme. därefter ner till city gross arenan för att se på fellan, gjorde mig sällskap av tuling,fille,alle och percy. sen kan jag ju även berätta att 4 polisbilar med blåljus kom in i lindö varav två åkte in mot arenan. jisses,största happening på väldigt länge i lindö. nog om det. åkte hem ,var hur trött som helst. fellan sov även här. och ja ,inte mycket mer med det.

torsdag;

idag var det egentligen paddling som gällde. men jag drar igång med mitt vuxentänk och väljer därför att åka till skolan för att plugga. har en riktigt viktig inlämning tills imorgon. jag har inte ens hunnit titta på den,illa! så ja,därför stannar jag i skolan idag och får även sällskap av emmsan!
nu ska jag skynda mig lite,så vi hörs när vi hörs

latero peoples


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0