måndag avklarad.

första lektionen idag var matte,gjorde ju som vanligt inte så nämnvärt mycket. därefter hade jag hål i cirkus 2 timmar eftersom jag redan gjort engelska nationella muntligt. satt och läste inför provet imorgon. sen hade vi svenska då jag satt och läste igen. sen var det bara massa instuderingsfrågor på kulturen,herregud vi ska tydligen hinna med ett prov till innan sommarlovet. dö åt det!
efter skolan åkte jag ner till stan med sara,följde med henne på hennes ärenden. sen plocka mamma upp mig åkte förbi affären och sen hem. nu ska jag plugga lite,sen ska mammsi och jag åka iväg o sola. gud det ska bli så himla skööönt! sen ska jag sola imorgon också. för nu jäklar ska jag få lite färg,vi är alldeles för långt in i maj för att man fortfarande ska kunna gå och vara blek. så nä,nu ska jag bli brun!

ååh,morgondagen vill döda mig totaly. prov i svenskan,nationellt matte prov och skriftligt nationellt i engelska. jisses mama vad mitt huvud kommer spricka. men men..


nu ska jag lägga mig ner och läsa för svenskan imorgon.
pusshejs så länge..


älskar gitarrspel,finns inget finare för öronen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0