måndag.

igårkväll åkte jag hem till min pojkvännis och sov där. vi såg på någon sjuk film,blev en aning svårt att sova sen. då man tittar på klockan halv 4 hjärta hjärta..
iallafall så pallade jag mig till skolan runt 8,hade fgh. och spelade 21;an med jörgen..
sen har skoldagen rullat på ,jag hade även engelska muntligt i nationella. gick faktiskt bra och det är riktigt skönt att ha det avklarat.
efter skolan hade jag sällskap med lucas ner till stan,sen tog jag bussen hem direkt. satt med musik i öronen och filosofera om lite allt möjligt,skönt ju:). nu är jag nyss hemkommen och är trött som satan,funderar på en powernap för att sen plugga. aja.. nog om detta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0