it must have been love..

sitter och lyssnar på regndropparna som slår mot fönsterbrädan samtidigt som jag spelar gyllene tider i ena örat. härlig torsdagkväll. funderar över sommaren och jag längtar sjukt mycket till att få spendera underbara dagar på cypern tillsammans med min fina vän amanda! verkligen något att se fram emot.
men just nu siktar jag lite kortare för imorgon ska jag umgås med ett gäng härliga människor kommer bli toppen! ... ja ni.. jag har funderat på att jag kanske ska bli lite bättre på att lägga upp bilder. gjorde ju trots allt det mer förr,alltså tidigare i min blogg. kändes lite roligare då,det ser livligare ut med bilder. aa om bara orken och tiden finns så ska jag börja med det igen.

nu ska jag avnjuta en twister,sommarens godaste glasss till denna!
Per Gessle – It Must Have Been Love (Cologne)


töti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0