Glöm inte att du är starkare än du verkar, smartare än du tror och modigare än du anar

nyligen hemkommen från en biltur då jag och syster gjort lite ärenden.
spenderade någon timme hos martin borta vid himpa i elevhemmen. riktigt fint,det överträffade mina förväntningar faktiskt. men iallafall så fick jag se på lite vals som såg alldeles för jävlig ut. fy.. vill inte ens tänka på hur det kommer sluta för dom på balen. hoppas bara på att dom skippar lyftet och inser att vals faktiskt är en lugn dans. aja.. vi får la se hur det går med den saken.

har precis klippt och fixat lite med tischan tills imorgon,sniggt.
för självklart ska man vara stolt ebersteinskare imorgon,skamligt att svika!
ser faktiskt fram emot att se alla galna människor imorgon.

hur som helst,jag sitter och skriver rent min sista läslogg nu. och det är så himla skönt.
sen kan jag lägga allting sånt bakom mig. kan säga att jag låg med sån sjuk ångest igårkväll. plugget äter upp mig inifrån,helt sjukt hur mycket jag har haft. vill bara ha sommarlov nu,men vem vill inte?

nu måste jag skynda mig för jag har en hel del grejer som jag måste fixa innan jag lägger mig.

vi hörs. pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0