come on skinny love.





skoldagen startade 8.10 med matte B prov. satt väl en sisodär 50min,sen gav jag upp. sjukt vad svårt det kan vara allså. fy.. sen hade jag hål till halv 1 då jag hade engelska,vi såg bara på film. sen efter lektionen hade jag 2 muntliga uppgifter med min lärare. gick hyffsat ändå. skönt att ha det avklarat!
att göra idag är att skicka in sista geografitentan som jag skrivit rent. sen ska jag även skriva rent mina 5 sista läsloggar. sen är det inte mycket kvar,skönt!
efter jag slutat satt jag kvar en timme för att få skjuts hem av mammi. så jag fick sällskap av tuling,tabben och alle. helt plötsligt kommer kungsgårdare in på en parad för att hänga upp något i ljushallen. kände bara att dom var så sjukt många, 15 stycken.. ja men kaxigt haha:) lite kul ändå, och ja 2 ägg hade dom kastat också. så livsfarliga.. suck. ska det va så ska det va. Gymnasieslag imorgon!!

nu är det dags för mig att dra mig iväg.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0