återigen söndag..

söndag igen då.. gårdagen spenderades med amanda.blev grill och snack i flera timmar om allt mellan himmel och jord. precis vad vi behövde. runt 12 mötte min underbaring johan upp mig så gick vi hem till honom. såg på film och myste till cirkus 4. och idag slappade vi bara. jag blev hämtad vi halv 4,åkte hem och la mig en stund till. sen har jag inte gjort så mycket mer. bara tagit det lugnt. och det har varit riktigt skönt!

kommande veckan kommer rulla på med ett och annat. b-delen i matte nationella,bokprov i svenskan och för min del blir det även skriftligt i engelska som jag missat. men oavsett de plugg som finns kvar så är det inte alls långt kvar till sommarlov nu. inte ens en månad,helt sjukt ju.

men men. nu ska jag lägga mig och läsa den där jäkla svenska boken.
så natti natti människor!



ja okej, jag saknar mitt mörka hår. samma visa varje gång..
jag färgar,klipper och gör om. och ångrar mig efter bara någon månad.
ska helt klart bli mörk igen,det är bara en tidsfråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0