it's true,life will smile for you!


nyduschad och sitter just nu och lyssnar på riktigt bra musik.
funderar på att köra lite något i stilen som " 10 saker du kanske inte visste om mig"

så ja.

1. basket var ungefär hela mitt liv och har varit sen jag föddes. och det kommer det alltid va även om jag nu inte ens spelar längre.
2. när jag är sur/arg så låtsas jag jämt att jag inte är det fast alla märker ändå att jag är det.
3. min mamma står mig närmast av alla
4. ibland önskar jag att jag levde mer som i filmer ( fast vem gör inte ? )
5. även om jag är klotets största badkruka så när jag väl är i så äääälskar jag att bada!
6. musik är något som kan få min värsta dag till den bästa
7. ibland söker jag det som får mig att må dåligt (dumt nog)
8. jag har kommit 1a i discodans tävling. ha ha
9. jag ogillar starkt rykten
10. johan är en av FÅ som ser rakt igenom mig (på ett bra sätt)


jaa,nu äre dags för slutet av gossip girl och sen sova.
somnar till en av klotets bästa och finaste låtar!
celine dion-im alive
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0