sommaren 10

vidrigt sjuk. har lyckats svimma idag till och med. känner att det räcker nu!
men pga mina sömnproblem jag har just nu så blir det mycket gossip girl
i natt.
känns som om man blir pigg först när det blir ljusare ute och värmen kommer.
sitter och tänker på sommaren som var. vilka härliga tider alltså.
vi hade bara i stort sätt 1 problem att lösa varje dag,och det va var vi skulle sova eller
hur vi skulle ta oss hem. sen fanns det inget annat som kunde hindra oss.

drog på roadtrips,hängde i lillsjön och gransjönäs,
hade och var på galet roliga hemmafester,tältade med galna människor på min
egna trädgård,planerade sleepover under bar himmel på ett berg,
började umgås med smedbyboisen eller vad vi nu ska säga om dom :),
lärde känna johan ganska så mycket bra,drog till tylösand och hängde med inte allt för
lugna typer,nakenbada,somna i ett sviiinkallt tält och vaknade av värmeslag,
cykelturer jursla tur och retur flera dagar på en eller 2 veckor,
åkte till cypern och levde som en gud,åkte galna karuseller och lirade runt på augustifestivalen,hade många underbara stunder med louisa,tillbringade nätter med mallanbby,flippa ur med fellanthellan,
grilla negerkrov vid lillsjön med saribadari,kirradonken med becciboo och spydde lite i buskarna drog sen och lirade fotboll med smedbyboooisen,tog en och annan lååång kvällspromenad med alla möjliga människor,drog till abborreberg för en urflippad ferre,tillbringade skapligt mycket tid med jursla/åby grabbsen,hade en för jäkla rolig avslutningsmiddag med alla niorna,gled runt i limo med the gaang,lite fellan lite 80% lite cykel lite dike typ scooore,ganska så random hamnade jag i arkö på bryggsegling med lite människor,gled runt i bagageluckan med mallan lite krossat huvud men vad gör det liksom ? ,
jaaaaaaaaa. jag hann med en hel del. och säkerligen mer än vad jag fått med här.
men ett förjävla bra sommarlov hade jag. och galet mycket nya vänner skaffade jag mig.
nu är det bara att se fram emot nästa sommarlov som SKA bli MINST lika bra som det förra. och det tror jag på,för alla mina fina vänner jag kommer dela det med gör mina dagar så galet mycket bäättre.


 minns  även från tintins fieesta,när jag och johan låg på studsmattan och kollade på stjärnorna då jag pekade på en stjärna och sa att det var jag. och jo givetvis ska johan dra till med " nää det är jag,det vet man ju bara på mitt efternamn STJÄRNborg" . haha knäpphuve :)


hemmafester


roadtrip to gransjönäs

mina hemmafester

lite cypern



galna nätter med mallanbby och fellanbby

hearti

avslutningsmiddag.

orkar inte leta på bilder från allt. för det finns faktiskt redan med på bloggen.
nu blir det gossipgirl.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0