torsdag vare jaa




idag har det varit en skön dag i skolan.
hade först prov i kultur och idé historia sen hål i 2 och en halv timme,blev lite plugg och
även kortspel med fellan,tuling,alle och palmen och därefter
geografi prov. och fyfasen vad bra det gick. är helnöjd! efter allt plugg var det sån
härlig känsla att gå ut ur klassrummet och känna att fan vad bra det gick!
japp.

nu har jag städat mitt rum och ska precis åka iväg till stan och köpa underkläder.
sen åker jag och mami o solar. ska bli riktigt skönt!

där var en kort sammanfattning och nu har jag brådis.

förresten har jag fått jobb nu,dags att tjäna lite floooos! like it såååÅÅÅÅsååÅÅÅÅÅmycket!

Kommentarer
Postat av: anna

Är du snäll och lägger upp bilder på det du handlat :) puss anna

2011-03-31 @ 17:49:21
Postat av: sissela.

Ja absolut anna,det kan jag göra. det kommer upp så fort jag fotat :D

2011-03-31 @ 20:12:17
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0