söndagkväll

kvällen har spenderats hemma hos mormor och morfar på en mysig
middag. världens bästa helt enkelt.

nu har jag nyligen sett klart ett tv program som hade premiärstart idag.
bra ju!
är helt asa trött och funderar på att ta en dusch och sen gå och lägga mig.
skulle vara riktigt skönt ju. gillar dock inte att sova ensam..

kom just och tänka på hur plågande den kommande veckan kommer vara,
fyfasen. 2 stora prov på samma dag,min hjärna lär ju kollapsa!
usch fy och blääää..

ge mig sommar,sol,värme och lov typ nu direkt tack!

avrundar här då. natti natti


gullig teckning som lillkusin ally gjort till vendela.
hon har alltså ritat av vendela och eftersom vendela är så lång så tänkte hon att
hon inte får plats på bara ett papper utan fick då tejpa ihop 2 så fick långevendela
plats. gulligt ju :)


hos mormor och morfar. mysig middag!

mirella stänker ner mamma med vatten,smart drag.



hittade söta bilder på mina småsyskon också. tänk om dom vore lika små,söta
och snälla som då.
nu är dom bara jobbiga glin som börjar gå in i puberteten,speciellt en av dom.
phuuuh.

vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0