skriver av mig onödigt s-k-i-t




nu är det såhär va,att jag är här för att skriva av mig.
idag har jag sån ilska,ånger,rädsla och även lycka på samma gång i kroppen. dock känns det inte som om min kropp klarar av alla dessa känslor på en och samma gång.
jag är så sjukt förtvivlad över alla möjliga saker,och mina humörsvängningar är inte att leka med. jag kan ena stunden sitta med tårarna i ögonen,för att sen någon minut efter bli så sjukt arg att jag bara vill flytta ifrån allt jag har här till att tillslut några minuter senare kunna sitta och irl garva åt alla möjliga olika saker. skumt,men så fungerar jag just för tillfället.
längtar bara tills jag kan sitta och skratta och mena det som jag gjorde i somras.
den lyckan jag hade då trodde jag inte ens existera,men tydligen så gjorde den det.

jag som person,flamsar och dummar mig. skrattar lite och säger att jag förstår fast jag egentligen inte gör det. låter bli att säga många av mina åsikter ifall någon får för sig att dum-förklara mig.
ler fast jag egentligen kanske blivit sårad av vad någon sagt. säger att jag skiter fullständigt i saker fast det är något jag inte kan låta bli att tänka på.


ja, äsch whatever typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0