ögonen berättar så mycket mer än någonsin orden kan

pojkar vet, men de undrar och tänker, i hemlighet så länge som möjligt och så länge dom kan.
lika positivt som negativt. men tiden visar om man gjort det rätta eller inte. man funderar över om människan var värd den spenderade tiden eller inte. kämpande från inget till något.

man vill ha någon som går bakom en,framför en och bredvid en ,men som aldrig går ifrån en.
man behöver någon som visar en behövd mest när man förtjänar det som minst,
för det är då man behöver det som mest.
man ser det hela som en lång resa som både kan såra och bedåra. lite det som är meningen,man ska riskera för att nå det man kämpat för. precis som jag. men hellre att jag riskerat och förlorat,
än att inte riskerat något alls.

med hans blick ser jag vad jag saknar. han vet att det är en galen värld,men den är bättre än innan han va här.
för jag vet vem jag är när jag är hos honom.


det lilla extra krävs för att våga det sista. börjar se en fasad växa fram hos mig själv.
och bara du kan hindra den ifrån att stöta bort.



tusen meningslösa ord,men allt tillsammans bildar en mening.
precis som vi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du skrivit detta själv eller hittat de hos någon annan?!

2011-03-22 @ 11:33:54
Postat av: sissela.

aerö,det har jag skrivit själv faktiskt

2011-03-22 @ 17:06:28
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/
Postat av: nicolina

Du skriver så fint <3

2011-03-22 @ 21:05:54
URL: http://frokenjohansson.wordpress.com
Postat av: sissela.

tack kusin <3

2011-03-22 @ 22:04:17
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0