matte suger




försöker plugga matte,men hamnade framför datan med min 80tals
lista istället,livsfarligt!

hur som. idag var första dagen på 2 veckor som jag satte min fot på ebersteinska igen. kändes ganska så skönt att vara tillbaka igen. jag har ju trots allt alla mina apvänner i min klass.
skoldagarna blir ju rätt så roliga då liksom. sjuka människor.

vad har hänt idag då?
aajuste, deni polcic ofc är han med i alla katastrofala händelser.
fellan och jag gick i våran egen värld påväg tillbaka till lektionen,kommer runt ett hörn och där skrämmer deni oss. okej,om vi säger såhär.. vi skrek ihjäl oss och känslan av att typ 10år försvann från mitt liv där är inte okej! ..med våra skrik fick vi en hel klass att vända sig om och 2 klassrum att öppna dörrarna. wäääääy,tack deni för denna bortgörelse! applåderna går till dig... idio....T!

men istället för att fördriva tid här så ska jag väl ägna min energi åt att plugga på den där jävla matten... och albert einstein kan känna sig sjukt hatad.

talk to you latero fölkz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0