losing you.


bild från nyår.

idag började jag vid tio och åkte hem runt två. hela dagen har bestått av projekt.
skönt att vi kommit så långt som vi faktiskt har. inte allt för mycket kvar nu,plus i kanten.
när jag kom hem bänkade jag mig framför tvn i soffan och kollade på gossip girl.
orkade med cirkus 1 avsnitt sen somnade jag.
jag skulle egentligen varit ute och gått med mamma och syster nu men har lånat ut mina
springskor till fellan. (dom eenda sköna jag har).
sen när dom kommer hem drar vi iväg och solar,om det blir som planerat.
får se får se.
annars då,ikväll ska jag skriva några sista rader på kladden för projektet och så ska jag även plugga in tyskaglosor. kul liv yao.
ser dessutom fram emot att se några fler avsnitt av gossip girl,är helt fast i det.
och min finfina sovmorgon imorgon också får man ju inte glömma att njuta av. like it.

hm..och varför är du vid mitt skåp och härjar?
jag och mitt skåp börjar leva ett dramatiskt liv som egentligen bara händer i filmer.
avskyvärt!

ae hörrni. nu blir det antingen gossip girl eller plugg. får se åt vilken riktning min kropp väljer att ta mig.
ciao. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0