jag får aldrig nog

idag började jag runt 10,hade projekt i en timme sen lunch och därefter matte.
sen var det slut för dagen. men istället för att åka hem satt jag kvar och plugga
geografi,fick även sälle av jocke,tuling,alle och tabben. satt kvar till cirkus halv 5.
satt till mesta dels och skratta åt idioterna som planerar deras fifakväll.
hur som. blev sen upphämtad av mamma så åkte vi och solade,fyfasen vad jag behövde
det. synd bara att det krävs några solningar innan det gör skillnad,men men.
blev en donkenglass på hemvägen i skolskenet.
när jag kom hem satte jag mig och plugga,så nu kan jag i stort sett allting till geografin.
så nu är det dags att börja med kultur och idé historian. väldans kul ju..

förövrigt så är jag glad idag,fast sur ibland när tankarna flyger iväg på olämpliga grejer.
saknar pebbles gör jag också!

nepp. nu ska jag plugga,duscha,se på bb och sen sova. skönt skönt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0