@ hellmer


jag.



lukie.W

dom enda bilderna från gårdagen tyvärr. men mer bilder ska tas ikväll,
promise!

hur som. igår var vi hos gurra hellmer på lite chillkrök. skapliga galenskaper som
tex krossad absoluteflaska. och lite annat.
kvällen blev inte så långvarig. jag åkte istället hem och sov med johan.
myspyse.

nu har jag just kommit hem och ska alldeles strax lägga mig i ett varmt bad.
ska bli så himla skönt. därefter ska jag städa mitt rum,vilket är på tiden eftersom
man inte ens ser golvet pga alla kläder och saker som ligger överallt.
usch,inget jag ser fram emot över huvudtaget.
men men.
idag tänkte jag ha lite bätttre planering när det gäller allt.
kvällen kommer erbjuda fiesta och lite så. hoppas verkligen att det kommer
bli lite små kul sådär. sen får jag med mig johan hem så sover han här.
aa , lär inte bli så mycket mer uppdatering än så.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0