från skolan och så..

sitter i skolan nu. men vad är det frågan om? jag är på svin dåligt humör :|
av ingen anledning alls i stort sätt. men men.
snart är det dags för teori på idrotten sen drar jag mig ner till stan med mammsi
och köper lite nya underkläder. vet inte varför jag älskar att köpa sånt?
men så är det iallafall.
Hur som så är vädret underbart, det märks verkligen att våren är på väg.
love it.

och eftersom ben&jerrys har öppnat på stan nu så ska jag köpa med mig glass.
sjuuukt gott.

sen i eftermiddag ska jag även vara barnvakt en stund till mina små kusiner.
ikväll blir det middag med kusinerna och faster. sen drar jag och resten av brudarna
på lite röj elller något i den stilen.
världens bästa tjejer ♥

nu måste jag rusa,vi hörs.
hade bra hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0