från botten till toppen

kapitlet ur mitt liv som är raderat tusen gånger om.


jag hade gärnat spolat bort dom åren i mitt liv. men hade jag inte gått igenom det så hade jag inte stått här idag. med den styrka jag faktiskt fått. jag kämpade mot någon som höll på att trampa ner mig genom jorden. något så ohanterbart och vidrigt som det är nog bland dom värsta känslorna jag känt.
det var plötsligt inget omtycke tillslut,utan hot som ledde till rädsla.
jag ville så jävla gärna bli av med allting. att behandlas som skiten under någons skor
är något som jag inte önskar någon alls.
vill inte få det här till någon slags "cry me a river-blogg". känner bara för att berätta för
mig själv och för er som står mig nära hur jag kunnat förändras till något som jag aldrig skulle kunnat bli om jag fortfarande varit fast i den situationen jag var.
jag är inte samma rädda,blyga och osäkra sissela längre.  för nu står jag här på mina egna ben,med egen vilja. och med alla underbara människor som får mig att stå för det jag alltid trott på!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Talar nog för alla när jag säger det här, jag älskar dig och finns alltid här för dig min vän. min bästavän <3

2011-03-01 @ 21:44:51
Postat av: sissela.

jag älskar dig bästavän! och du är en av dom som fick mig att våga lämna dom värsta stunderna i mitt liv. du fick mig att se ljuset. tack världens bästa du<3

2011-03-01 @ 21:48:53
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

världens finaste sissela! finns alltid här för dig.

2011-03-01 @ 23:09:36
URL: http://amandaajosefin.devote.se
Postat av: sissela.

love you min ängel <3 samma för dig.

2011-03-02 @ 00:03:51
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0