tisdagkväll

i tisdags kväll alltså igår,så kom kamila hit. vi grillade och sen tog vi en tripp till lundin och hängde där en stund. gick sen hem och somnade runt 12. riktigt skönt att få somna innan 3 för en gångs skull.
hur som helst. idag runt halv 1 åkte vews och  jag hem till farmor o farfar och luncha med farmor. riktigt mysigt faktiskt,få prata lite med den söte tanten! var väl där i 3 timmar eller något i den stilen. sen åkte vi hem och jag fick besök av loan och kamila. vi har solat,badat och snackat skit hela dagen. riktigt härligt! loan och jag hann även planera en hel del till cypern,wuhuuu kommer bli typ hur grymt som helst???.

nu har brudarna nyss åkt och jag o syster ska in till stan och hämta pizzor. gottigotti!
sen om någon timme åker jag hem till johan och sover där.
vi hörs imorgon!


denna vecka ska jag även hinna med att färga håret,mycket som egentligen ska fixas innan cypern ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0