sjuk hetta


skaplig längdskillnad på mig och min STORAsyster..phuh



får hålla mig på lillesysters nivå som inte alls är så värst liten.
syns det att det skiljer 6år längdmässigt? näe: (

livet är hårt som liten.


skolan har varit riktigt slapp idag,hade en slapp lektion vid tio. sen blev vårat prov inställt och filmen vi skulle sett krångla så det blev inget med det heller. så ja,idag har man inte gjort mycket. var kvar i skolan med corre och emma o pluggade lite. runt 3 kom mamma och hämtade mig,vi drog ner på stan och käka. sen sprang runt i 2timmar och hjälpte syster med studentklänning.
nu är jag helt död i fötter och huvud. men måste iallafall plugga till mitt geografiprov imorgon. sen blir det kvällsdopp i poolen och därefter åker jag hem till min fina och sover hos honom!

stressad tjej säger hejdå för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tog inte alls något kvällsdopp!

2011-06-07 @ 22:14:41
Postat av: sissela.

nähe,förlåt då johan stjärnborg! ;)

2011-06-08 @ 15:34:35
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång är du? eller ska jag säga, hur kort är du?

svara tack!

2011-06-08 @ 16:52:51
Postat av: sissela.

HAHA! hm.. ja kort låter väl antagligen bättre.

154 ,4 cm ifrån att klassas som dvärg. känns tryggt.

2011-06-08 @ 16:59:39
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0