prisa gud.

vaknade upp med min lilla favorit i morse. åkte sen till skolan,hade 2 geografiprov. gick skapligt bra faktiskt! sen lååång lunch och därefter matteprov,fuck it säger jag bara. hursom,sen åkte jag förbi maxi med mamma. hittade inte skorna jag ville ha. men men. not the whole world liksom. åkte hem,där alla möjliga människor var för att fixa inför systers student som är imorgon. helt död var jag. fick pengar av söta farmor,så syster och jag åkte och käka pizza,gott som fasen. nu är vi hemma igen och det är fullt röj överallt med alla förberedelser. jisses. aja,nu ska jag väl börja hjälpa till jag också. så vi hörs när vi hörs!
förövrigt så är det så sjukt skönt att det är lov nu,fan ska njuta av varenda sekund. aldrig behövt ett sommarlov så mycket som jag behöver det nu! prisa gud!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

kan du inte vissa hur du såg ut på avslutningen? men klänningen på osv <3 tack i för hand!

2011-06-16 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0