MIDSOMMAR!

midsommar spenderade jag först med amanda och felicia här. blev grill och god efterrätt. och även god dricka! sen gick vi ner till alle där det var lite folk. var där i någon timme. sen skjutsa mamma ut oss till svärtinge där vi hängde med massa grabbs. hade hur kul som helst. sen tog jag,amanda,fellan och callex2 bussen till stan. skulle köpa med oss mat, men allt var stängt. ledsna miner ohså.. fick vänta på bussen till lindö i cirkus 20 min. fellan och calle åkte hem och jag o amanda drog till alle där det var fullt ös. var där till ganska så sent. traskade sen hem. lagade mat och sen somnade. idag vaknade jag med världens värk i hela ryggen och nacken, soffan gjorde inget vidare intryck på mig inte.. buu. fick massage av snällisen amanda. nu har hon precis åkt och jag sitter o väntar på vendela för en tur till max. förövrigt är detta en softar dag!

nu blir det lite bilder från midsommar!


jag och fellan

amanda och jag


jag

fellan och amanda

fellan och jag

fellan och jag

phille och amanda

drägghörnan ;)

happyfellis

amanda och jag

blondiefellan och jag

står på solstolen för att fota mändi

tack för ett bra midsommar allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0