in the car

sitter just nu i bilen,känns lite annorlunda med hela datan i knät då. skakigt som fasen. men vad gör det liksom?
just nu är vi i riktning mot eneby för att lämna av syster med studentmössan på skallen.
förövrigt så har jag haft prov och hela köret idag,jätte lätt när man får ha med boken,älskade kurt♥.
efter skolan åkte jag till mammas jobb. alltså gud vad söta ungar det finns,kan ju dö ibland alltså. en klass för sig! .. iallafall,vid 3 åkte mamma och jag hem snabbt,sen vidare till stan. fixade lite studentpresenter och sånt. fick med mig mat,gotti. sen åkte vi och hämtade en gigantisk grill och sen direkt hem. jag var helt död,fyy. tog en powernap som var så jäkla behövlig. har även hunnit städa en bråkdel av mitt rum och pluggat igenom till proven som är imorgon. det är ju trots allt 3 prov som står på mitt schema. phuuh. men men. nu är vi på väg hem och ska fixa ännu mer inför studenten. jag ska hjälpa mamma att skriva något,sen kommer johan hem till mig och sover hos mig idag ♥

aae, tror att jag börjar må lite illa av att skriva och läsa på datan. så byebye vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0