första dagen ensamna


min fina & jag

japp. då var första dagen ensamna hemma snart avklarad då. syster och jag har legat o degat i solen,badat i poolen och softat järnet. jag fick stå för maten,som vanligt. sen blev vi alldeles för rastlösa,så vi började kasta gelétutte på varandra,aa fråga mig inte ens. vet inte riktigt var idén kom ifrån. men kul hade vi. vi har även lyssnat på GÖR hög musik och bara sprungit runt i hela huset o sjungit o dansat. sjukt hur ful man kan vara! aldrig skrattat så mycket som när jag fick se min sviiin långa syster svinga sina sviiiin långa armar,herregud die moment alltså! men men, vi har hur som helst hunnit med en hel del idag.
nu ska vi sätta oss med lite efterrätt på altanen i solnedgången som perfekt dyker ner framför oss. hur mysigt som helst och hur mycket sommarkänsla som helst. om någon timme får min syster besök och till mig kommer min favorit pojke och sover hos mig!

slänger på mig min nyinköpta onepiece och njuter av en fin och perfekt sommarkväll!
VI HÖRS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0