bal-dag

sjukt vilken jävla stressig dag. i morse gick jag ner till mammas vännina för att checka min systers klänning,riktigt fin. för er som ser på gossip girl ,så har min syster den klänningen som serena har på sig på vita partyt. iallafall. sen åkte jag,mamma och kaia till hagebyC för att rusa på lite ärenden så som 3 klädaffärer och hämta ut lite grejer och även systemet. sen direkt hem för att fixa det sista och sen iväg till flygeln. syster och hennes vänner anlände i en vit limo,åh det var så himla fint. vendela och martin var verkligen jätte fina. och hennes uppsättning var ju bara to die for.ae gud.  har tagit hur mycket bilder som helst så det lägger jag upp så fort jag bara hinner. men nu ska jag göra choklad-doppade jordgubbar,kan ju vara det godaste.
sen blir det även grill. och kvällen kommer jag spendera med min lilla darling!

adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0