dåligtdåligt

dåligt med bloggen. men vad gör det? ingenting ju.
härom dagen kom johan hit,runt 11 på kvällen ringde vi fellan och calle. och fick dom att cykla från eneby ,hit till lindö. under tiden spelade jag och johan basket och spelade även med andra ord med linda och vendela. sen när fellan och calle kom så badade vi,körde brottning. osv. sen spelade vi också med andra ord. johan och jag fick bekräftelsen att vi bör jobba på våran teamwork! he he.
hur som helst, igår umgicks jag med linda och vendela. jag fick min vanliga panik när det gäller mitt hår,så vi åkte in till hårvårdsbaren och köpte färg till mig. sen köpte vi med oss mat,åkte sen in till stan igen för att hämta pappa och bror som varit på fotbollscup i skåne. sen hem,och syster färgade håret på mig,blev mörkbrun. nöjd för en gångs skull faktiskt. dock liiite för mörk kanske,men eftersom att jag ska spendera dom 3 kommande veckorna på cypern så lär ju håret blekas. tur det!
men men, sen jag ner till fellan,kevin kom också dit. vi satt och snacka,bakade även kladdkaka och såg bad boys 2. runt halv 1 kom johan så plockade mamma upp mig och honom. vi åkte hem till mig såg på film,myste och så. verkligen världens bästa pojkvän!

nu har han precis åkt,och jag ska duscha och fixa mig . sen åker jag in till stan för att träffa kamila en stund. ska även börja packa och lite sånt. hoppas på att få träffa min snuttis idag igen eftersom att jag åker på måndag.

jaja,vi hörs hörrni!





babe kör basket

jag bakar

kevin bakar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer dina virkade shorts ifrån? Är det dom från HM? :)

2011-07-03 @ 20:48:40
Postat av: sissela

nej faktiskt inte,min farmor har virkat dom åt mig :)

2011-07-09 @ 20:41:27
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0