CYPERN HERE WE COME.

ja då var det dags. om cirkus 1 och en halv timme kommer amanda hit så packar vi in allt och beger oss upp mot stockholm arlanda för att sen åka till cypern där jag kommer bosätta mig i 3 hela veckor. det ska bli så himla skönt att komma iväg till sol,värme och klarblått vatten. och att få spendera en vecka med amanda och 2 veckor med louisa,mina två fina vänner kommer bli hur grymt som helst.
för övrigt så ska jag försöka hålla bloggen igång med text och mängder av bilder. jag ska inte lova för mycket,men försöka ska jag iallafall.

igår kom min mysiga pojkvän hit och sov här och 7 i morse åkte han till jobbet,kommer bli jobbigt utan honom i 3 veckor,fy. men men. idag runt 10 åkte mamma och jag in till stan. jag köpte en bikini underdel som jag nu måste sy in. fick dessutom med mig en strand klänning. alltid ska man vara i sista minuten. jobbigt stressigt.
men hur som helst. nu har vi precis kommmit hem, och jag ska packa ner det sista och städa till rummet. slänger dessutom iväg en liten tanke till min syster som redan inatt fick åka ner till cypern och sitter o väntar på oss på larnacas flygplats till 12 i natt. haha.

nu är det brådis. vi hörs när vi hörs,och när vi hörs så befinner jag mig på cypriotisk mark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0