"lite som kung midas"

jag har världens bästa lillebror utan tvekan. när det väl gäller iallafall! <3



dags att visa er min loveyou-tröja som köptes in la stockholmo

äe,jag diggarn iallafall.
love college things.




tagit 2 hål till. och satan vad ont det gör att slå emot i örhänget där uppe i örat.
men ska man vara fin får man lida pin. typ så man säger :).

dags för lite gossipgirl och sånt.
försöker hålla igång min blogg,men inspirationen räcker inte till.
behöver sommar,sol och värme. sköna utekvällar och något i den stilen för att få denna blogg
att rulla.
lever på sommaren,just the way it is.

godnatt ni där ute!
släng-puss till storläsarN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0